Jak se děti učí významu slov

Jak se děti učí významu slov
-1%

Cena: 356 Kč


Běžná cena: 360Kč

Dostupnost: 5 až 7 dní
Autor Paul Bloom
Jak děti zjistí, že slovo „pes“ označuje psa a ne třeba kočku, auto anebo člověka? Jak poznají, co znamenají slovesa „myslet“ nebo „věřit“, přídavná jména „dobrý“ či „bílý“, anebo třeba slova označující abstraktní jevy, jako jsou „hypotéka“ nebo „příběh“? Děti si slova osvojují poměrně rychle, obvykle bez toho, aby je to někdo explicitně učil. Porozumění významům slov je jedním ze základních problémů současného zkoumání lidského myšlení. Paul Bloom zastává přístup, že učení se významům slov je výsledkem interakce rozličných kognitivních a jazykových schopností, mezi něž patří schopnost porozumět záměrům druhých lidí, schopnost osvojit si abstraktní pojmy, schopnost porozumět syntaktické struktuře a určité obecnější schopnosti týkající se paměti a učení. Ačkoli ostatní vědci dosud spojovali učení se slovům s některou z těchto dovedností, Bloom je první, kdo ukazuje, že k úplnému porozumění slovům je potřeba všech těchto lidských schopností. Na to, aby si děti – ale i dospělí – osvojili i ta nejjednodušší slova, potřebují bohaté pojmové, sociální a jazykové dovednosti, které se vzájemně doplňují.
  • Rok vydání 20150925
  • Jazyk CZE
  • Počet stran 296

Přidat hodnocení

napište své vlastní hodnocení na: Jak se děti učí významu slov

jak byste ohodnotili tento produkt? *

    Klady
  • Cena
  • Kvalita
  • zadejte vlastní klady, jednotlivé klady oddělujte čárkou
    Zapory
  • Cena
  • Kvalita
  • zadejte vlastní zápory, jednotlivé zápory oddělujte čárkou

jméno


Nadpis


Obsah


Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Více informací zde.

© 2024 SuperMeda.cz