Marketing kultury - Divadlo, koncerty, publikum, veřejnost

Cena: 216 Kč


Běžná cena: 240Kč

Dostupnost: Vyprodáno
Autor Bačuvčík Radim
Kniha se zabývá vztahy kulturních organizací s jejich publikem a širokou veřejností. Na příkladech z tuzemské i zahraniční praxe ukazuje funkční marketingové přístupy, ale snaží se také poukázat na chyby, které kulturní a umělecké organizace na poli marketingu a propagace dělají. Kniha je zaměřena především na oblast interpretačních umění, tedy různých forem divadla a koncertů, mnohá doporučení se však týkají také světa výtvarného umění, muzejnictví a památkové péče.
  • Rok vydání 2013
  • Jazyk česky
  • Vazba Paperback
  • Počet stran 198

Přidat hodnocení

napište své vlastní hodnocení na: Marketing kultury - Divadlo, koncerty, publikum, veřejnost

jak byste ohodnotili tento produkt? *

    Klady
  • Cena
  • Kvalita
  • zadejte vlastní klady, jednotlivé klady oddělujte čárkou
    Zapory
  • Cena
  • Kvalita
  • zadejte vlastní zápory, jednotlivé zápory oddělujte čárkou

jméno


Nadpis


Obsah


Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Více informací zde.

© 2024 SuperMeda.cz