Hudba v reklamě

Hudba v reklamě
-1%

Cena: 286 Kč


Běžná cena: 289Kč

Dostupnost: Odesíláme do 3 až 5 dní
Autor Bačuvčík Radim
Kniha hledá odpověď na otázku, jakým způsobem funguje hudba v reklamě. Zabývá psychologickým působením hudby a tím, jak hudba souvisí se společenským postavením člověka, a snaží se ukázat, jakým způsobem je možné toho využít v reklamě. Podrobně se zabývá televizní reklamou, která je s hudbou ze všech oblastí marketingové komunikace svázána asi nejvíce. Všímá si procesu, jakým se vůbec hudba do reklam dostává a do detailů ukazuje, jak vlastně hudba v dnešních reklamách vypadá. Knihu ocení všichni, kteří mají co do činění s reklamní tvorbou, a také lidé, kteří by se chtěli dozvědět více o tom, jak se s nimi reklamní mágové pokoušejí pomocí hudby manipulovat.
  • Rok vydání 2014
  • Jazyk česky
  • Vazba Vázaný
  • Počet stran 224

Přidat hodnocení

napište své vlastní hodnocení na: Hudba v reklamě

jak byste ohodnotili tento produkt? *

    Klady
  • Cena
  • Kvalita
  • zadejte vlastní klady, jednotlivé klady oddělujte čárkou
    Zapory
  • Cena
  • Kvalita
  • zadejte vlastní zápory, jednotlivé zápory oddělujte čárkou

jméno


Nadpis


Obsah


Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Více informací zde.

© 2024 SuperMeda.cz