Retail marketing

Cena: 413 Kč


Běžná cena: 459Kč

Dostupnost: Vyprodáno
Autor Bárta a kolektiv Vladimír
Kniha, která je klíčovou oborovou monografií pro praxi retail marketingu i základní vysokoškolskou učebnicí, se zabývá využitím moderních marketingových poznatků v oblasti retailingu - v obchodním podnikání. Vzhledem ke snaze obchodních firem udržet si zákazníky a získat nové se zaměřuje především na chování spotřebitele, tržní segmentaci, CRM a otázky budování značky. Podrobně jsou vysvětleny různé formy komunikačních technik z hlediska jejich uplatnění v retailingu, včetně nových trendů využití on-line komunikace. Publikace je doplněna řadou názorných praktických příkladů a ilustrací.
  • Rok vydání 2009
  • Jazyk česky
  • Vazba Vázaný
  • Počet stran 328

Přidat hodnocení

napište své vlastní hodnocení na: Retail marketing

jak byste ohodnotili tento produkt? *

    Klady
  • Cena
  • Kvalita
  • zadejte vlastní klady, jednotlivé klady oddělujte čárkou
    Zapory
  • Cena
  • Kvalita
  • zadejte vlastní zápory, jednotlivé zápory oddělujte čárkou

jméno


Nadpis


Obsah


Nejprodávanější zboží v kategorii

Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Více informací zde.

© 2024 SuperMeda.cz