Dokonalá služba zákazníkovi po telefonu

Cena: 133 Kč


Běžná cena: 148Kč

Dostupnost: Vyprodáno
Autor Anderson Kristian
Používáte-li telefon každý den jako svůj běžný pracovní nástroj, setkáváte se při tom s řadou větších či menších problémů. Telefonické jednání třeba nedopadne, jak jste si představovali, a vy si většinou ani neuvědomíte, že se na tom dalo ledacos změnit, kdybyste telefon dokázali lépe využívat. Kniha Dokonalá služba zákazníkovi po telefonu vám pomůže vypořádat se s úskalími komunikace po telefonu a zdokonalit své schopnosti a dovednosti nezbytné k tomu, abyste po telefonu působili přirozeně a telefonátem dosáhli toho, co potřebujete – ať už pracujete jako ředitel, obchodník či sekretářka. Kniha je rozdělena do tří částí: Jak zvládnout přístroj, Jak zvládnout hovory a Jak zvládnout sami sebe – samozřejmě ve vztahu k telefonování. Pokud si z četby této knihy odnesete alespoň část doporučení, rad, tipů a návodů, budete mít podobný pocit, jako když řadu let používáte svůj starý víceúčelový kapesní nožík a jednoho dne na něm objevíte nový nástroj, jehož jste si dříve nevšimli a který se vám zrovna skvěle hodí. Stejně tak možná objevíte, že telefon jako prostředek komunikace skrývá možnosti, o nichž jste dříve ani netušili.
  • Rok vydání 2003
  • Jazyk česky
  • Vazba Paperback
  • Počet stran 105

Přidat hodnocení

napište své vlastní hodnocení na: Dokonalá služba zákazníkovi po telefonu

jak byste ohodnotili tento produkt? *

    Klady
  • Cena
  • Kvalita
  • zadejte vlastní klady, jednotlivé klady oddělujte čárkou
    Zapory
  • Cena
  • Kvalita
  • zadejte vlastní zápory, jednotlivé zápory oddělujte čárkou

jméno


Nadpis


Obsah


Nejprodávanější zboží v kategorii

Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Více informací zde.

© 2024 SuperMeda.cz