Zákazník má vždy pravdu a dalších 49 pravidel pro poskytování skvělých služeb

Cena: 150 Kč


Dostupnost: Vyprodáno
Autor Markert Tom
Jak zajistíte, aby byli vaši klienti štastní a spokojení? Budete-li se řídit zásadami shrnutými v příručce Zákazník má vždy pravdu. Tom Markert zde srozumitelně a s důvtipem předkládá padesát základních pravidel, jak uspokojit a udržet si zákazníka – počínaje pravidlem „znát své produkty“, přes pravidlo „nikdy neříkat ne“, až po „požádat o pomoc, pokud ji potřebujete“ – a samozřejmě – vždy uznat, že má zákazník pravdu. Přečtěte si Markertova pravidla, používejte je každý den a sledujte, jak vaše obchody a kariéra vzkvétají!
  • Rok vydání 2012
  • Jazyk česky
  • Vazba Vázaný
  • Počet stran 112

Přidat hodnocení

napište své vlastní hodnocení na: Zákazník má vždy pravdu a dalších 49 pravidel pro poskytování skvělých služeb

jak byste ohodnotili tento produkt? *

Cena:
Kvalita:
Rychlost doručení:
    Klady
  • Cena
  • Kvalita
  • zadejte vlastní klady, jednotlivé klady oddělujte čárkou
    Zapory
  • Cena
  • Kvalita
  • zadejte vlastní zápory, jednotlivé zápory oddělujte čárkou

jméno


Nadpis


Obsah


Nejprodávanější zboží v kategorii

Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Více informací zde.

© 2024 SuperMeda.cz