Emoce v marketingu - Jak oslovit srdce zákazníka

Cena: 446 Kč


Běžná cena: 495Kč

Dostupnost: Vyprodáno
Autor Vysekalová Jitka
Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem zákazníků a vybudovat s nimi pozitivní a trvalé vztahy? Jakými klasickými i novými přístupy zkoumat a měřit emoce? Jak vytvořit pozitivní emocionální vztah ke značce, produktu, místu prodeje apod.? Jaké kanály využít pro podporu emocionálního působení marketingové komunikace? V této publikaci, která je ojedinělá na našem trhu, najdete nejen odpovědi na tyto a další otázky, ale také mnoho příkladů využití pozitivních i negativních emocí v marketingu u nás i v zahraničí. Knížka je určena všem lidem z praxe a studentům, kteří se zabývají marketingem a zvláště marketingovou komunikací.
  • Rok vydání 2014
  • Jazyk česky
  • Vazba Paperback
  • Počet stran 296

Přidat hodnocení

napište své vlastní hodnocení na: Emoce v marketingu - Jak oslovit srdce zákazníka

jak byste ohodnotili tento produkt? *

    Klady
  • Cena
  • Kvalita
  • zadejte vlastní klady, jednotlivé klady oddělujte čárkou
    Zapory
  • Cena
  • Kvalita
  • zadejte vlastní zápory, jednotlivé zápory oddělujte čárkou

jméno


Nadpis


Obsah


Nejprodávanější zboží v kategorii

Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Více informací zde.

© 2024 SuperMeda.cz