Problém médií - Jak uvažovat o dnešních médiích

Cena: 215 Kč


Běžná cena: 239Kč

Dostupnost: Vyprodáno
Autor McChesney Robert
Slouží média obecnému blahu, nebo oligarchii? Je mediální systém založený na velkých korporacích slučitelný s životaschopnou demokratickou veřejnou sférou? Jak fungují zkorumpované politické postupy, které takový systém vytvářejí? To jsou klíčové otázky protínající texty Roberta McChesneye, mediálního analytika a profesora kadedry komunikace Illinoiské univerzity. Problém médií zahrnuje dva eseje z knihy The Political Economy of Media (New York 2008): Problém médií a Jak smýšlet o médiích. McChesney v nich zkoumá témata politické ekonomie médií, mezi něž patří např. vztah žurnalistiky k demokratické praxi, porozumění propagandě (vládní i komerční), souvislosti mezi komerčními médii a depolitizací společnosti, zvláštní role inzerce ve formování mediálního trhu i obsahu, vztah médií ke globálnímu a současnému kapitalismu, vliv komercializace na kulturu, veřejnoprávní vysílání atd. Autorovy argumenty jsou podloženy dlouholetým detailním výzkumem. Přináší hutnou kritiku probíhajícího procesu degradace žurnalistiky. Probém médií je nezbytným úvodem pro všechny, kteří chtějí rozumět médiím dnešního světa. Robert W. McChesney je profesorem na Katedře komunikace na Illinoiské univerzitě v Urbaně-Champaign. Spolu s Benem Bagdikianem, Edwardem Hermanem a Noamem Chomskym patří k nejznámějším představitelům systémové kritiky médií ve Spojených státech.
  • Rok vydání 2009
  • Jazyk česky
  • Vazba Paperback
  • Počet stran 144

Přidat hodnocení

napište své vlastní hodnocení na: Problém médií - Jak uvažovat o dnešních médiích

jak byste ohodnotili tento produkt? *

    Klady
  • Cena
  • Kvalita
  • zadejte vlastní klady, jednotlivé klady oddělujte čárkou
    Zapory
  • Cena
  • Kvalita
  • zadejte vlastní zápory, jednotlivé zápory oddělujte čárkou

jméno


Nadpis


Obsah


Nejprodávanější zboží v kategorii

Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Více informací zde.

© 2024 SuperMeda.cz