Když Martin začíná hrát Kyberkrále, svou novou kyberprostorovou počítačovou hru, těší se na řadu lítých soubojů se zlými rytíři, a hlavně na závěrečný duel na život a na smrt s mocným kyberkrálem. Jaké je však jeho překvapení, když místo toho potkává nejrůznější prapodivné digitální tvory, například KANTORa (Korektního, Analytického, Numericky Typizovaného Operativního Robota), je nucen zapojit se do postmoderní hry se slovy (ačkoliv netuší, co znamená "postmoderní") a málem se utopí v informační dálnici. Hlavní hrdina je tak zpočátku ze všeho pěkně otrávený, ale postupně se stále víc a víc zaplétá do podivně podmanivých digitálních vrtochů nové hry...
G. S. Evans (1960) od roku 1993 dělí svůj čas mezí arizonský Tucson a Prahu, kde píše a překládá. Jeho povídky byly publikovány v časopisech Host a Labyrint, v amerických časopisech vyšly jeho překlady povídek Arnošta Lustiga. Je redaktorem internetového časopisu The Cafe Irreal (za který byl v roce 2008 nominován na World Fantasy Award) a autorem knih Tajný (český) deník Fredericka Barona a jiné texty (2007) a Týden v tiché zemi (2009).