Advertising Next

Cena: 1 252 Kč


Dostupnost: Vyprodáno
Autor Tom Himpe
150 vítězných kampaní. Nový průvodce k úspěchu v současném komunikačním věku definuje nová pravidla brandingu v digitálním věku a ilustruje je na 150 nejnovějších a nejzajímavějších reklamách. Publikace přináší 17 základních pravidel – „manter“ úspěchu v reklamě. Autor Tom Himpe je mj. také autorem úspěšného titulu "Advertising is Dead. Long Live Advertising", pracuje na pozici Senior Strategist u proslulé londýnské mediální agentury Naked Communications. Kniha nesmí chybět v žádné reklamní agentuře a je důležitým zdrojem informací také pro grafické designéry a studenty reklamy a grafického designu. Text v angličtině.

Almost overnight the digital revolution has turned the rules of branding on their head. What matters now is not size, but attitude: flexible, agile, transparent in actions, global in mindset. The campaigns in this book enable small companies to think big – and force big companies to act small.
This new guide to success in the contemporary communications age illustrates and defines a new set of rules for brand behaviour in the digital age – showcased in 150 of the most innovative recent campaigns.
Packed with vital content and analysis:
• 17 fundamental groundrules for everyone in advertising, communications and business
• Defines a new set of rules for brand behaviour in the digital age, detailing 17 mantras for success
• Features many seminal campaigns and analyses their success, including Cadbury’s ‘Drumming Gorilla’ and Tate’s ‘Your Collection’

Tom Himpe is a freelance creative media strategist. He is also the author of 'Advertising is Dead. Long Live Advertising'.
  • Rok vydání 20081120
  • Jazyk eng
  • Počet stran 400

Přidat hodnocení

napište své vlastní hodnocení na: Advertising Next

jak byste ohodnotili tento produkt? *

    Klady
  • Cena
  • Kvalita
  • zadejte vlastní klady, jednotlivé klady oddělujte čárkou
    Zapory
  • Cena
  • Kvalita
  • zadejte vlastní zápory, jednotlivé zápory oddělujte čárkou

jméno


Nadpis


Obsah


Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Více informací zde.

© 2024 SuperMeda.cz